Mikseri on musiikkiyhteisö,
jossa voit kuunnella, ladata ja arvostella suomalaista musiikkia,
lisätä rajattomasti biisejä, luoda oman artistisivun, kerätä arvosteluja ja faneja
Kaikki varmaan on kohdannut sen äkäisen tai muuten veemäisen kassatyöntekijän tai asiakaspalvelijan. Jos olet terveydenhuollossa asioinut, niin olet saattanut saada huonoa asiakaspalvelua.
Tähän aikaan liittyvä ilmiö, ei tehdä kunnolla ja hyvin, vaan nopeasti ja "rimaa hipoen".
Töissä kaikki pitäisi tehdä nopeasti ja turhia miettimättä.
Raha ratkaisee, jne,
Mitä ajatuksia herättää? Miten tätä ongelmaa voisi pyrkiä ratkaisemaan?
Huonossa asiakaspalvelussa on kyse jossain määrin siitä, että henkilökuntaa on palkattu liian vähän. Miksi se raha on niin tärkeää, että asiakaskokemus heikkenee?