Mikseri on musiikkiyhteisö,
jossa voit kuunnella, ladata ja arvostella suomalaista musiikkia,
lisätä rajattomasti biisejä, luoda oman artistisivun, kerätä arvosteluja ja faneja
Ei tuossa kyllä mitää ihmeellistä ole. Itse ainakin odotin paljon enemmän
Miksi odotit? Tai siis lähinnä ihmettelen sitä, että millä ihmeen perusteella oletat, että hardistoimittaja pystyisi niitä softasoittimia sen paremmin koodaamaan kuin softaan erikoistuneet firmat? Ei niillä mitään salaista reseptiä ole, vaan pekästään älyttömästi tehokkaammat ja puhtaasti audioon sunnitellut prossut niissä hardislaitteissa.
En ole tuota koekillut, mutta en kyllä keksi mitään syytä miksi se olisi erikoisesti sen kummempi kuin muutkaan softasynat.
ei Waldorf mikään kova sana ole hardispuolellakaan. Oli ehkä joskus, kikkelitränsemiesten mielestä, mutta ymmärtääkseni jossain vaiheessa vaihtui omistajapohja ja sen jälkeen laatukin laski.
ei Waldorf mikään kova sana ole hardispuolellakaan.
Itse olen aina diggaillut waldorffin wavetable vekottimista. Makuasioita toki. En ole hommaamassa kun analogi roina onkuitenkin paljon lähempänä sydäntä.
Mutta siis ihan tuotettaa tuntematta, niin 99% varmuudella tässä nyt myydään perus toimivaa VST synaa hardistuottajan maineella. Hyvää mainosta. Voi olla ihan joku toisen VST valmistajan laatikko uusissa kuorissakin tuo laite ja otetaan vain valuet pois hyvästä nimestä.
Todella hirveän raskas (oma koneeni toimii nätisti mun mieli synillä eli rob papen blue ja linplug albino jota sound on soundin testin aikoihin sanottiin raskaiksi ja koneeni oli sentäs viime jouluna niitä jossa prossu mielestäni 150euroa joten ei ihan hidaskaan pitäs olla eihän...
lisäksi jos kaikki menee nappiin ei tarvi kun noin kaksi varsinaiseta analogi mallinnusta tuohon lisäksi ja ilmaisia...). ps. sahan ja pulssin sävyssä oli largossa jotain ja filtterissäkin jonkun presetin pohjalta arvioitu mutta ne presetit hyi hitto ekan kerran syna jossa todellakin tuntui ettei yhtään hyvää soundia en kuunellut kyllä kaikkia. ei edes perustoimivia mielummin käytän vaikka ilmais vsteitä kuin tuota. vaikka genreni olisi mikä paitsi digitaalipiikki (teräviä jotka hyötyisivät suuresti suuremmasta sampleratesta kuin 44.1khz) ääniin pohjaava niin largoa en ostaisi ja siihenkin taas ehkä liian lempeä eli todellakin vuoden suuri pettymys palkinnon kiistatta lunastanee joka huomattava summa rahaa toisen firman käyttöön (firma on vielä valitsematta). Nyt odottaen innolla Imposcar 2 synaa. kaveri demotti joskus pulseaan (waldorf) se oli hyvä ja nuo wavetable vehkeetkin lienee hyviä mutta nämä uudet jos tuo largo kielii soundista on voi harmi. ilmaisenakin saan itselleni sopivampaa noh nyky tilassa vaan hyvä että saa ilmaisena sellaista. JPQ muokkasi viestiä 17:35 14.07.2009
karman hardon kirjoitti:
ei Waldorf mikään kova sana ole hardispuolellakaan. Oli ehkä joskus, kikkelitränsemiesten mielestä, mutta ymmärtääkseni jossain vaiheessa vaihtui omistajapohja ja sen jälkeen laatukin laski.
Hmm, mitäköhän aikakautta tarkoitat? Ainahan Waldorf ollut enempi sivustakatsoja. Kikkelitränsemiehet ovat katsoneet enemmän Accessin, Nordin ja Rolandin suuntaan.
Itellä oli Microwave XT ja loistavaa soundia. En tiedä onko Blofeld sitten iso askel taaksepäin. Tuskin perussoundi on ainakaan paljoa muuttunut. Konkkaan menivät tossa välissä, mutta hienoa että yrittävät taas.
qso. kirjoitti: karman hardon kirjoitti:
ei Waldorf mikään kova sana ole hardispuolellakaan. Oli ehkä joskus, kikkelitränsemiesten mielestä, mutta ymmärtääkseni jossain vaiheessa vaihtui omistajapohja ja sen jälkeen laatukin laski.
Hmm, mitäköhän aikakautta tarkoitat? Ainahan Waldorf ollut enempi sivustakatsoja. Kikkelitränsemiehet ovat katsoneet enemmän Accessin, Nordin ja Rolandin suuntaan.
Itellä oli Microwave XT ja loistavaa soundia. En tiedä onko Blofeld sitten iso askel taaksepäin. Tuskin perussoundi on ainakaan paljoa muuttunut. Konkkaan menivät tossa välissä, mutta hienoa että yrittävät taas.
Sitä minäkin ihmettelen missä välissä "kikkelitrancen" työkaluihin on waldorf kuullunut. Samassa välissä varmaan Korgilla aidoimmat pianoäänet olleet eli ei koskaan.