Mikseri on musiikkiyhteisö,
jossa voit kuunnella, ladata ja arvostella suomalaista musiikkia,
lisätä rajattomasti biisejä, luoda oman artistisivun, kerätä arvosteluja ja faneja
Fire at will - 3p
Tästä tulee mieleen death match ahtaassa teknokentässä. Väkivaltaisia tulitaisteluita on jatkuvasti ja ruumiita syntyy. Sormi liipaisimella ei pääse herkeämään hetkeksikään. Nappisuoritus.
On enemy grounds - 2p
Juosten läpi tulen ja tuiskeen uuteen suojaan. Luodit viuhuvat ja aseet laulavat, kunnes taas terroristit katoavat näkökentästä ja alkaa varovainen eteneminen pitkin tyhjiä käytäviä.
Drop dead - 1p
Bassokuvio tuo mieleen FPS-legendan Doomin. Sopivasti vuorotteleva actionin ja rauhallisten kohtien välillä, kuitenkin niin, että pieni jännite säilyy koko ajan.
Parista muusta vielä huomioita:
Imperial Fantasy kyllä sopisi vähän samantapaiseen peliin, mutta ei tuo kyllä mieleen mitään Max Paynen tapaista. Enemmänkin jonkin seesteisesti etenevän sivulta kuvatun räiskinnän, jonka graafinen tyyli on kirkas ja kirjava.
Eagle salam bridge olisi muuten ottanut minulta kolme pistettä, mutta mielestäni tämä ei sovi kuvatun tehtävän luonteeseen. Tämä kuulostaa pikemminkin suurelta ulkokentältä/avaruusasemalta, jossa tulitaisteluita tapahtuu vain toisinaan ja tunnelma on muutenkin sen verran maltillinen, etten voisi kuvitella tähän mitään kiivaita räiskintäkohtauksia.
War path sopisi hyvin johonkin peliin, jossa ohjastetaan suurempaa ryhmää tai jopa armeijaa. Mutta mielestäni se on Max Paynen kaltaiseen FPS:ään liian mahtipontinen.
(Sanotaan nyt vielä lopuistakin jotain, ettei tule paha mieli )
Yan-Mung Center ei sovi mielestäni oikein mihinkään peliin - kokonaisuudessaan. Yksittäiset kohdat voisivat olla juuri tähän pelitilanteeseen voittaja-ainesta, mutta kokonaisuus on liian sekava - tai taiteellinen - lähestymistapa FPS-peliin.
Undergroundissa on jännä melodia, mutta siinä ei ole tarpeeksi valmista tavaraa, jotta voisin arvioida sen sopivuutta kokonaisvaltaisesti.
Funereal kirjoitti:
Yan-Mung Center ei sovi mielestäni oikein mihinkään peliin - kokonaisuudessaan. Yksittäiset kohdat voisivat olla juuri tähän pelitilanteeseen voittaja-ainesta, mutta kokonaisuus on liian sekava - tai taiteellinen - lähestymistapa FPS-peliin.
2. pinnaa menee Electro Hipille, koska se jotenkin miellytti ja aluksi ajattelin että tuohan tarvitsee kolme pistettä. Mutta vain yhdelle voi antaa kolme joten electro hippiäiselle 2.
1. pinna Sontaseiväälle. Se nyt jotenkin kuullosti siedettävältä, ei toistanut paljoa itseensä ja tuntu kuin olisi sontaseiväs osunut jalkaan
Muistathan että kyseessä oli siis pelimusiikkia "räiskintä" peliin