Mikseri on musiikkiyhteisö,
jossa voit kuunnella, ladata ja arvostella suomalaista musiikkia,
lisätä rajattomasti biisejä, luoda oman artistisivun, kerätä arvosteluja ja faneja
mymp = massa
ymp1x= ympyrän 1 x-koordinaatti
vymp2y = ympyrän 2 y-suuntainen nopeus
10 loop (
(ympyrät liikkuu -koodi tähän)
JOS (|ymp1x-ymp2x|^2 + |ymp1y-ymp2y|^2)^0,5 = ymp1r+ymp2r NIIN SILLOIN GOTO 20
)
20
a = arctan(|ymp1y-ymp2y| / |ymp1x-ymp2x|)
JOS ymp1x < ymp2x JA ymp1y < ymp2y NIIN SILLOIN dirx = -1 JA diry = -1
JOS ymp1x > ymp2x JA ymp1y < ymp2y NIIN SILLOIN dirx = 1 JA diry = -1
JOS ymp1x < ymp2x JA ymp1y > ymp2y NIIN SILLOIN dirx = -1 JA diry = 1
JOS ymp1x > ymp2x JA ymp1y > ymp2y NIIN SILLOIN dirx = 1 JA diry = 1
// update locations and velocities
if (!Double.isNaN(x1)) c1.setX(x1);
if (!Double.isNaN(y1)) c1.setY(y1);
if (!Double.isNaN(x2)) c2.setX(x2);
if (!Double.isNaN(y2)) c2.setY(y2);
if (!Double.isNaN(vx1)) c1.setXdir(vx1);
if (!Double.isNaN(vy1)) c1.setYdir(vy1);
if (!Double.isNaN(vx2)) c2.setXdir(vx2);
if (!Double.isNaN(vy2)) c2.setYdir(vy2);