Joku vähän samanniminen kappale taitaa jo olla olemassa, mutta se ei ole niin kovin tunnettu, että sekaantumisen vaaraa olisi.
Haluaisitko kommentoida? Rekisteröidy käyttäjäksi tai kirjaudu sisään
9
|
Segis V 25.04.2014 kitara soundi on aivan mahtava,ei voi kun fiilistella ja nauttii!! ja mitä lyriikoihin tulee ni todella hyvät mutta jossain kohtaa äänii häviää mutta sil ei oo väliä koska sanat on tossa ja toi kitara pauhaa niin smootisti et ei voi sanoo ku et TÄÄ http://www.mikseri.net... käys kuuntelee mun biisi ja kerros mielipitees:) |
|
||
AnnaSipilänLapsi 17.04.2014 Mukavan rouheat kitarat ja biisi Pelokoufan paremmistoa. Mukavan leppoisa meno. C-osa erityisen hyvä, oikeastaan parempi kuin kertsi - vai mikä nyt olikaan mitä…;) Jossain kohtaa tuli mieleen, että laulun rytmitys olisi voinut olla napakampi kun biisi on muuten täynnä groovea rytmiikkaa. Ja se "en pääse piiloutumaan" -osa jäi vähän sekavan oloiseksi. No, sekoamista kai tässä pitikin kuvata…;D Mainio veto kaikkinensa! |
|
|||
9
|
vahtoma 14.04.2014 A-osa rullaa oikein sopivan rokisti niin ku pitääkin. Kertsissä olis enemmän mieleenjäävyyttä jos olis taustalaulua messissä. Toisaalta mulle tuli syystä tai toisesta kertsistä (vai onko se c-osa?) mieleen Kauko Röyhkä, mikä on mulle aina plussaa. Alussa tähän kaipasi särmikkäämpää solistia, mutta hetken päästä ei enää ollenkaan. Laulajalla on omaleimainen tyyli. Kaikkinensa ihan asiallinen veto. |
|
||
9
|
Kostiainen 14.04.2014 Hyvä kunnollinen rokkibiisi jälleen. Ainoa miinus säkeistöjen vokaalipidennöksistä, ne alkoivat puuduttamaan |
|
||
8
|
Felix N 14.04.2014 Synkeämpää, rokkaavampaa tyyliä. Hyvä säkeistömelodia, jossa iskevää lauluvenytystä. Aiemmissa biiseissäsi, jotka olen kuullut, ei tuon tyyppisiä laulumelodioita ollutkaan, vaan enemmän sanaileva laulutyyli, jossa rytmitys pääosassa. Kertsi oli jollain tapaa yllättävän lyhyt. Lähtee lupaavasti liikkeelle, mutta päättyikin sitten saman tien, joka minulle tuli vähän yllätyksenä. Hyvä melodia tuossa tuossa 2:14 alkavassa väliosassa. Tykkään tuollaisesta biisirakenteesta, että loppupuolelle pistetään vielä uudenlaista koukkua. |
|
||