Sami saa ruoska -demon avausraita. Jokseenkin normaalia menoa muutamaa "räväkkää" kitaraosuutta lukuun ottamatta.
Yhtyeen konventionaalisinta tuotantoa, yritys tehdä melko normaalia "ravea". Kappaleen loppupuolella oleva mystinen parin sekunnin tauko ei kuulu alkuperäiseen tekeleeseen, vaan on ilmestynyt jossain vaiheessa kasettikopioon josta digitalisointi on myöhemmin tehty.
Nimen perusteella vaikutteena on toiminut Apulannan Anna mulle piiskaa, mutta musiikillisesti tällä on kyllä aika vähän tekoa sen kanssa. Huomatkaa SeVeNin lyhyt ja ytimekäs "räppi".
Melko varmasti yhtyeen ensimmäinen biisi. Kappaleen nimen perusteella kokoonpano ristittiin boys from the deepiksi, josta se äkkiä lyheni muotoon deep boys.
Sami saa ruoskaa -demolle kelpuutettu O-D:n sooloraita. Kuka vielä väittää, ettei fonttitiedostoja voi käyttää soitinsampleina?
Tämän biisin otsikon merkityksestä ei ole mitään myöhempiä muistikuvia, mutta kuten muidenkin biisien otsikot, on tämäkin melko varmasti aikoinaan sangen randomisti valittu.
Muistikuvien perusteella tämä on KiWin sooloedustus demolla. Melko pitkälti ihmisäänien päälle rakennettu (hence biisin nimi) kappale on tainnut aikoinaan jäädä hieman kesken.
Tämäkin biisi on tainnut jäädä kesken, silti tungettu nauhalle jostain kumman syystä. Alkupuolella biisiä havaittavissa selkeitä Scooter-vaikutteita.
Jokin Hurriganes-tyylinen selitys taitaa olla sille, miksi "gosto" on kirjoitettu g:llä. Biisissä mukana mm. Gypsy Kings -tyylinen väliosa ja valssilopetus. Huh huh!
Kappaleella ei ole mitään tekemistä samannimisen orkesterin kanssa, vaan tämä on Sound of T.E.A.:n sooloraita demolla. Kitarasamplejen luovaa väärinkäyttöä ja ääliö elämänsä lähes ekaa kertaa träkkerin parissa - tällaista siitä sitten tuli.
Aika monta eri tyylilajia saa pariin minuuttiin kunhan tosissaan yrittää. Huom! Kappaleessa olevat pari hädin tuskin tunnistettavaa lyriikan- ja melodianpätkää EIVÄT ole plagiointia (ja vielä vähemmän samplausta), vaan intertekstuaalisia musiikillisia alluusioita. Ja sen verran päin vittua soitettuja ja laulettuja, että tekijänoikeusrikkomuksista tuskin on kyse (kunnianloukkauksista todennäköisemmin ehkä).
Tämä ei ole varsinaisesti deep boys -biisi, vaan SeVeN ja Sound of T.E.A. tekemässä jotain sekavaa kaksistaan - silti päästetty demolle asti tämäkin. Luultavasti nauhan ainoa kappale, jonka tekemisessä on saatettu käyttää kahvia vahvempiakin substansseja (=kaksi pulloa siideriä tjsp.)
Lähti kai jonkinlaisena Finnish Whistler -tribuuttina, mutta muuttui sitten aika nopeasti joksikin muuksi kun ei oikein osattu. Ilmeisen keskenräinen biisi, ilmeisesti demolla välisoiton oloisena fillerinä.
Raven kanssa tällä on aika vähän tekoa, kermasalaatin kanssa todennäköisesti vielä vähemmän. Mutta mikä on kappaleessa mainittu SPC? No, sehän oli aikoinaan vaikuttanut ryhmä hulttioita, joista sitten kasvoi kuitenkin yhteiskuntakelpoisia mallikansalaisia. Tässä kappaleessa muuten kuultavissa myös DJ Garyn vähäisiä sävellyskontribuutioita.
Demon päätösraidan sanoitukset liittyvät kiinteästi yhtyeen jäsenten keväällä 1996 tekemään "Sunnuntai 13." -minielokuvaan. Hmm, pitäisiköhän sekin pätkä digitalisoida ja tunkea juutuupiin? Ehkä on kaikkien kannalta parempi, ettei.
Ysärin viheliäisin villitys, hidden track, löysi tiensä myös yhtyeen demonauhalle. Terkkuja vaan Samille, jonka mukaan kasetti sai nimensäkin.