Mikseri on musiikkiyhteisö,
jossa voit kuunnella, ladata ja arvostella suomalaista musiikkia,
lisätä rajattomasti biisejä, luoda oman artistisivun, kerätä arvosteluja ja faneja
Eipä ole viime vuosilta kovin kielteisiä kokemuksia, koska pyrin itse palvelemaan itseäni. Päivittäistavaraostokset kerää ja skannaa systeemillä ja itsepalvelukassasta läpi, niin eipä tarvitse henkilökuntaa vaivata…
Etenkin kahviloissa nuori naispuolinen henkilöstö on varsin ystävällistä, kun heitä joviaalisti lähestyn, vaikka muuten introvertti olenkin.
En nyt sitten tiedä onko tässä myös pärstäkerroin pelissä??
IT kirjoitti:
Tuli ihan mieleen tuossa muutama vuosi sitten kun kävin Mannerheimintiellä eräässä perheravintolaksi itseään tituleeraavassa hampurilais lafkassa... Tilasin hampurilaisen ja pienen kokiksen... Tämäkin vaatteista päätellen myymäläpäällikkö toi minulle puolen litran ison kokiksen ja sanoi että tossa on sulle tuoppi...
mies sai ravintolassa isomman juoman kuin tilasi — katso järkyttävät kuvat.
Eipä tule juuri kassapalvelijoihin kiinnitettyä huomiota, eikä yleensä muihin ihmisiin kassajonossa (paitsi esim. johonkin mummoon, joka tökkii ostoskärryllä persuksiin tai joku humalainen pultsari yrittää ostaa kolmea kaljaa, mutta kaljat jää kassalle). Aina sama kaava: oma nyökkäys, korttimaksu ja kamat kassiin ja pois sassiin. Se on joskus vaivannut mieltä, kun yhteen aikaan Prismoissa kassahenkilöt oli opetettu (pakotettu) sanomaan joka asiakkaalle viimeiseksi kaavamaisesti hyvää päivän jatkoa. Mitä järkeä ruuhkapäivänäkin sanoa tuhat kertaa tuo toteamus? Ilolla huomasin viimeksi käydessäni, että tuota kuin liukuhihnalta tulevaa toivotusta ei kassa enää sanonut.
Uppe kirjoitti:
Eipä tule juuri kassapalvelijoihin kiinnitettyä huomiota, eikä yleensä muihin ihmisiin kassajonossa (paitsi esim. johonkin mummoon, joka tökkii ostoskärryllä persuksiin tai joku humalainen pultsari yrittää ostaa kolmea kaljaa, mutta kaljat jää kassalle). Aina sama kaava: oma nyökkäys, korttimaksu ja kamat kassiin ja pois sassiin. Se on joskus vaivannut mieltä, kun yhteen aikaan Prismoissa kassahenkilöt oli opetettu (pakotettu) sanomaan joka asiakkaalle viimeiseksi kaavamaisesti hyvää päivän jatkoa. Mitä järkeä ruuhkapäivänäkin sanoa tuhat kertaa tuo toteamus? Ilolla huomasin viimeksi käydessäni, että tuota kuin liukuhihnalta tulevaa toivotusta ei kassa enää sanonut.
Älä vielä nuolaise; täällä Prisman henkilökunnasta jokainen toivottaa nykyisin aamulla hyvää huomenta kaikille. Se on oikein asiakkaiden näkyviin julisteessa kirjattu palvelulupaus. Ilmeisesti iloinen ostaja ostaa enemmän.