Mikseri on musiikkiyhteisö,
jossa voit kuunnella, ladata ja arvostella suomalaista musiikkia,
lisätä rajattomasti biisejä, luoda oman artistisivun, kerätä arvosteluja ja faneja

Ladataan

Vastaa Aloita uusi keskustelu

 
Kirjoittaja Pärstäkerroin ja palvelu kaupoissa

cedarbear
cedarbear
2908 viestiä

#1 kirjoitettu 24.09.2024 20:10

Eipä ole viime vuosilta kovin kielteisiä kokemuksia, koska pyrin itse palvelemaan itseäni. Päivittäistavaraostokset kerää ja skannaa systeemillä ja itsepalvelukassasta läpi, niin eipä tarvitse henkilökuntaa vaivata…
Etenkin kahviloissa nuori naispuolinen henkilöstö on varsin ystävällistä, kun heitä joviaalisti lähestyn, vaikka muuten introvertti olenkin.
En nyt sitten tiedä onko tässä myös pärstäkerroin pelissä??

^ Vastaa Lainaa

veezay
veezay
bassofriikki
7677 viestiä
Luottokäyttäjä

#2 kirjoitettu 24.09.2024 21:50

IT kirjoitti:
Tuli ihan mieleen tuossa muutama vuosi sitten kun kävin Mannerheimintiellä eräässä perheravintolaksi itseään tituleeraavassa hampurilais lafkassa... Tilasin hampurilaisen ja pienen kokiksen... Tämäkin vaatteista päätellen myymäläpäällikkö toi minulle puolen litran ison kokiksen ja sanoi että tossa on sulle tuoppi...

mies sai ravintolassa isomman juoman kuin tilasi — katso järkyttävät kuvat.

^ Vastaa Lainaa

Chadonna
Chadonna
Lesbian Pain
5658 viestiä

#3 kirjoitettu 24.09.2024 21:59

Näin kassalla töitä tehneenä, eipä paljon kiinnostanu mitä jollaki oli päällä. Sama tylsä duuni. Sanpit hei, kiitos, näkemiin ja uus tuli eteen.

Miks luulet että sitä kassaa kiinnostaa sinä yhtään?

^ Vastaa Lainaa

Chadonna
Chadonna
Lesbian Pain
5658 viestiä

#4 kirjoitettu 25.09.2024 10:55

No mie oon huomannu, että kauppojen työntekijöiden tervehtiminen ja ilo on suoraanverrannollinen kauppojen henkilöstön vähennyksiin.

^ Vastaa Lainaa

HW
HW
ärsyttävä
7252 viestiä
Luottokäyttäjä

#5 kirjoitettu 16.10.2024 02:51

Pitkällisen shoppausurani aikana olen havainnut seuraavaa:

Jos näyttää siltä, että pinkka on kunnossa, saa todella hyvää palvelua.

^ Vastaa Lainaa

Uppe
Uppe
1910 viestiä

#6 kirjoitettu 16.10.2024 09:46

Eipä tule juuri kassapalvelijoihin kiinnitettyä huomiota, eikä yleensä muihin ihmisiin kassajonossa (paitsi esim. johonkin mummoon, joka tökkii ostoskärryllä persuksiin tai joku humalainen pultsari yrittää ostaa kolmea kaljaa, mutta kaljat jää kassalle). Aina sama kaava: oma nyökkäys, korttimaksu ja kamat kassiin ja pois sassiin. Se on joskus vaivannut mieltä, kun yhteen aikaan Prismoissa kassahenkilöt oli opetettu (pakotettu) sanomaan joka asiakkaalle viimeiseksi kaavamaisesti hyvää päivän jatkoa. Mitä järkeä ruuhkapäivänäkin sanoa tuhat kertaa tuo toteamus? Ilolla huomasin viimeksi käydessäni, että tuota kuin liukuhihnalta tulevaa toivotusta ei kassa enää sanonut.

^ Vastaa Lainaa

AnttiJ
AnttiJ
Aimo Annos
&
Rytmi-Veikot

7386 viestiä

#7 kirjoitettu 16.10.2024 11:19

Uppe kirjoitti:
Eipä tule juuri kassapalvelijoihin kiinnitettyä huomiota, eikä yleensä muihin ihmisiin kassajonossa (paitsi esim. johonkin mummoon, joka tökkii ostoskärryllä persuksiin tai joku humalainen pultsari yrittää ostaa kolmea kaljaa, mutta kaljat jää kassalle). Aina sama kaava: oma nyökkäys, korttimaksu ja kamat kassiin ja pois sassiin. Se on joskus vaivannut mieltä, kun yhteen aikaan Prismoissa kassahenkilöt oli opetettu (pakotettu) sanomaan joka asiakkaalle viimeiseksi kaavamaisesti hyvää päivän jatkoa. Mitä järkeä ruuhkapäivänäkin sanoa tuhat kertaa tuo toteamus? Ilolla huomasin viimeksi käydessäni, että tuota kuin liukuhihnalta tulevaa toivotusta ei kassa enää sanonut.


Älä vielä nuolaise; täällä Prisman henkilökunnasta jokainen toivottaa nykyisin aamulla hyvää huomenta kaikille. Se on oikein asiakkaiden näkyviin julisteessa kirjattu palvelulupaus. Ilmeisesti iloinen ostaja ostaa enemmän.

^ Vastaa Lainaa

Vastaa Aloita uusi keskustelu