Mikseri on musiikkiyhteisö,
jossa voit kuunnella, ladata ja arvostella suomalaista musiikkia,
lisätä rajattomasti biisejä, luoda oman artistisivun, kerätä arvosteluja ja faneja
Vioittuneen laitteen takuuhuoltaminen käy niin, että asiakas lähettää tuotteen Ranskaan. Asiakas maksaa tietenkin postimaksut molempiin suuntiin. Tuotteet luvataan toimittaa 48 tunnissa maksusta, silloin tällöin niissä kestää parisen viikkoa vaikka asiakas on muistuttanut tilauksesta jo viitisen kertaa.
Kun olet maksanut tuotteesi eikä sitä siltikään kuulu soitat tietenkin "paikallispuhelun hintaiseen" asiakaspalveluun jota sivustoilla näkyvästi mainostetaan. Tätä paikallispuhelun hintainen asiakaspalvelu maksaa asiakkaalle 0,28 €/min. Lukuisista huomautuksista huolimatta tätä väärää tietoa ei ole puolen vuoden aikana muutettu. Se löytyy jopa uusituilta sivustoilta. Allekirjoittaneen tapauksessa tuoteesta puuttui oheislaitteita jotka sivustojen tietojen mukaan piti olla mukana. Reklamaatiosta huolimatta vääriä tietoja ei sivustoille muutettu ainakaan seuraavan puolen vuoden aikana. Puuttuvien oheislaitteiden osuus kokonaishinnasta oli noin 20 prosenttia.
Pixmania ei suostunut korvaamaan edes Euroopan kuluttajakeskuksen vaatimuksesta asiakkaalle ylihintaisia puheluita saati puuttuvien oheislaitteiden hintaa kokonaisuudessaan. Täten Pixmania.com siis toimi jopa vastoin omia toimitusehtojaan. Kun Euroopan kuluttajavirasto yritti sovitella asiaa yhtiön kanssa ilmoittivat he juuri kyseisen mallin poituneen jo valikoimasta eikä heillä siten ollut enää tietoa mitä tuotteeseen olisi kuulunut mukaan (yrityksellä tietojenhallinta kunnossa).
Kaikki seuraavat väitteet toimitusehdoissa ovat perusteettomia:
"Asiakaspalvelumme puhelinnumero on 0201 44 36 36 (kotimaan paikallispuhelumaksu)."
"Paketti saapuu 48 tunnin kuluessa tilauksen tekemisestä"
"Jos alkuperäinen paketti on viallinen tai paketista puuttuu osia, Pixmania laskuttaa asiakkaalta hyvityslaskun, joka on 15% tuotteen hinnasta"
Vioittuneen laitteen takuuhuoltaminen käy niin, että asiakas lähettää tuotteen Ranskaan. Asiakas maksaa tietenkin postimaksut molempiin suuntiin.
Tästä pitää vielä todeta, että joku kuluttajavalituspläjäyksn(TM) tyyppi sani televisiossa, että firma velvollinen kustantamaan ne normaalitapauksssa molempiin suuntiin.
No joo... Paska firma mikä paska firma. Muutenkin jos tuollainen postimyynti firma kyykkää (pienemmille ihan normaalia) kun paketti ei ole vielä postissa, mutta rahat on tilitetty, niin itkun takana on rahojen takaisin saaminen.
Totta puhut... Suomessa on ainakin kolmessa paikassa ollut se linja, että asiakas maksaa lähetyksen ja maahantuoja palautuksen. No joo. Paskan möivät. Hei kesä on täällä!