Chukotka OblastOffBlast |
Haluaisitko kommentoida? Rekisteröidy käyttäjäksi tai kirjaudu sisään
9
|
Fillari 08.04.2009 Hyvä kitara alussa, viulu tosi jees, erilaista, houkuttaa kuuntelemaan, musiikillista talenttia löytyy,piisissä jotain vaihtelua, mutta sitä voisi korostaa. Kuitenkin erilaista persoonallista ...tykkään ja diggaan. Vaikkei menekkään ihan genreenkin, käyhän kuuntelemassa mun koho ja päivätyöpiisit, t. Fillari |
0
+1
+2
|
|
|
10
|
Dexteri 07.03.2009 Maailman kaikki ihmiset elävät tänäpäivänä Glopaalin laman kynsissä.Tuo alku kirjoitukseni on pohjustus arvioon itse biisistä.Tuolla routaisen maailman musalla on varmasti syvällisempikin merkitys. Syväviiltävän analyysini lisäksi tahdon sanoa, että biisi herättää ajattelemaan mikä on todella tärkeää. LOISTAVAA. |
|
||
10
|
Transparent 03.03.2009 Kertakaikkisen ihana melodia! Upea äänimaisema ja tunnelma, jotka pakottavat välittömän mielikuvaryöpyn jäisestä maailmasta. Sanalla sanoen: loistava! |
|
||
10
|
Begemot 21.02.2009 Aika hyvät samplet on tässä. Sinänsä hassua, että kaikista "nihkeimmältä" kuulosta ääni on juuri tuo akkarin soundi:). Sävellyksenä oikeastaan aika hyvä, viuluteemat toimii ainakin mulle. |
|
||
8
|
Akeli 11.02.2009 Jännät soundit tosiaan tässä biisissä. Antaa mukavan jännittyneen tunnelman. Muutenkin hyvä biisi :) |
|
||
9
|
MarkoKr 07.02.2009 hieno ja tunnelmallinen alkusoitto, kunnes alkaa se varsinainen kappale jonka jälkeen,vielä räjähtävä loppupläjäys ja stoppi. osaahan se mies vaikka mitä, mutta tämän jatkoa odotellaan... |
|
||
10
|
Gartza1962 02.01.2009 Keskiaikaisen musiikin vaikutuksia modernein säväyksin! Kansanlauluomainen kaunis sävellys. Hyvät selkeät soundit. |
|
||
10
|
K. Vainio 10.04.2009 Aivan uskomattoman hieno äänimaailma ja tunnelma tässä! kympin tasoa! Jatka samaan malliin! |
|
||
9
|
Ibanez man 11.04.2009 Mukava pohjolan, loputtoman pitkän illan ja valoisan yön lapin jänkhillä mieleen tuova alku! Tunnelmaa on kuin leiri nuotiolla kolmen promillen kännissä. Ehdottoman hyvä biisi! Pitääpä laittaa korvan taakse. |
|
||